4.7.09

pergi selama-lamanya;(

Ya Allah. i never thought diz will be happen to me.
my one and only :
BADRUL ZAMAN MOHD NOR
passed away peacefully on 270609.
n aku btu tahu after one week die pergi selama-lamanya. hari yang sama genap 1 tahun 1 bulan our relationship. Die pergi kerana kemalangan jalan raya beberapa jam selepas aku call pada 270609. aku tak sangka dia akn pergi meninggalkan ku sebegini cepat. byk kenangan manis antara aku dan dia. dan aku teramat menyayanginya. kata-kata ringkas daripada adik-adiknya membuatkan aku terdiam seketika. sebegitu cepat die meninggalkanku.
namun aku hanya insan biasa yang tidak boleh menolak takdir ALLAH. walaupun aku tak sempat memohon sebarang maaf, aku harap beliau sudi memaafkan ku. aku halalkan segala-galanya. dan bialah dia pergi dengan tenang. Walaupun selepas ini tiada lagi kata-kata semangat buatku, tiada lagi usik-mengusik yang menceriakan, tiada lagi titis air mata yang kami kogsi bersama, namun janji ku pdnya xkan sesekali kulupa.

"setiap kejadian ada hikmahnya dan orang yang disayangi ALLAH, akn diuji dgn byk dugaan."

aku redha. kerana SAYANG ALLAH PADAKU LEBIH BESAR NIKMATNYA.
Al-Fatihah buat Allahyarham BADRUL ZAMAN, pertama dan terakhirku.

No comments: