8.4.11

hijabisisters :D


this is among my favourite hijabi sisters. comel2 tauu. and blog diorg pun super cool :D


macam YUNA, aku dah minat since sekolah menengah lagi.mase awal-awal yuna muncul, kawan-kawan sume bangkang, ckap suare dye tak sedap la, imej pelik la, but being a "kuat-naluri-punya-orang-macam-saya", terus ku jatuh cinta.haha. her voice is soft and her melody is the best. susah tau nak jumpe orang yang mempunyai kad pengenalan malaysia ade suara macam tu. kalau ada pun, the next generation after yuna yang muncul bak cendawan.

then, the HANA TAJIMA. yang ni sape tak admire kan. aku tengok kawan-kawan yang pakai shawl, sume dah mula try loose shawl cam si hana tajima ! :D and she is the first hijabi sister yang pakai loose-shawl-cantik-gila-ada-style.HAHAH. but for me, it's fit certain people, with certain shawl. haha :D tp if HANA TAJIMA, with her korean-ala-ala-face tuu, memang aku salute tinggi-tinggi. ;)

that sister on the above, the right side, is AISYAH AMIN. i discovered her on one of this blog. memag lagi salute lah kat sis ni sebab tudung dye smue tutup dada. pakaian pun sopan-sopan jaa. Untung lah sapa dapat dia buat isteri ;D and Alhamdulillah, aku pun sikit-sikit dah berubah ke arah tu. change for good, tak salah kan ? ;')

and the pretty-weirdo, Maria Elena is the Greek Helen. sumpah cool gila akak ni. :D
ade je perangai gila-gila dia. tapi still she's the greatest ! :D tudung ade laa sket gaye HT. and i remembered one of her words when she showed her shawl tutorial, "dont poke your head, dont poke yourself." hahah. ni sebab nak pakai selendang, tapi tercucuk kepala dengan jarum peniti :P *btw, i always did that -.-'

and then, YANA ! aku suka blog dia. banyak review pasal vintage cloths. dulu orang ckp *bundle*, tapi sekarang *vintage. sedap sikit bunyik.haha :D the ways she talked about vintage style drove me crazy ! :D aku dari tak suka, teros rase "vintage ni cool jugak yeakk?" hahah. but, unfortunately, kedai vintage yang dye review sume nun di JB, jauh nyee :( maklumlah, yana is doing her master in jb.

theeeeeeeennnnnnnnnn, the vintage-style-nurulcakapcakap. HAHAH. dye slalu buat booth sale for vintage things kat JB jugak. ala-ala carboothsale laa. tapi lagi cool, sebb barg sume vintage O.o tu yang buat aku rasa nak rembat satu-satu, tapi malangnya, jauh tak mampu. tapi takpa, nanti aku nak jugak pergi sale nurulcakapcakap.hahah :P sayang, bawak b gi sane please ?


btw, maria, yana and nurul are good friends.and sangat gila-gila which aku suka XD

***saye nak pegi johor bharu sekarang jugak ! :(

new vintage lovaking;

1 comment:

Ms. Diela said...

saya minat jugak mereka.owesome gila...try nak buat shawl cam tu jugak.ahaksz.