24.5.11

aziera tarmizi


bukti okay aku ni rakyat Malaysia :) gamba cantik siket sebab amik last year. kalau nak yang first i/c, mintak mangap laa aku nak tunjuk *muke macam blur siot.hahah

mama cakap name aku ni gabungan daripada nama mama, ayah and atok sebelah mama.
well, anak first. mesti la mama ayah semangat abes nak letak name ape. and my name dah wujud since aku dalam perut mama lagi tau. :D perlu lah bangge sebab aku je yang parents bagi name. adik beradik aku lagi dua tuu pakcik mokcik yang bagi.huu

NUR AZIERA BT AHMAD TARMIZI

NUR A ; stands for NOR Asmah
ZIE: stands for miZIe <-- nickname glamer ayah.HAHHA
RA ; stands for RAmley, name atok terchenta.

ahmad tarmizi tu name ayah laa. dah terang lagi bersuluh ade Binti kannnnn.
tapi yang macam sedih siket la sebab aku dok cari-cari maksud in Islam macam takde je. T.T sobsob tapi sape yang pro arab and tau maksud name ni, roger-roger okay? :)
tapi at least ade Nur - cahaye lah kat depan tu, daripada takde. *perasan nur amina Nur Kasih kejap.hahah

yang penting, bukan name je, tapi hati yang suci *eceh

p/s: nanti anak rase macam nak letak name anak rayyan pulak. pintu syurga tu tau. :) and korang boleh tengok blog ni *sile kelik* untuk name-name Islam. boleh cari maksud name and bleh jugak cari idea nak letak name anak ape nanti.hahahahaha :PP

No comments: