27.5.11

campinggg

aku baru realize, sebenarnye, aku dah fulfill wish aku untuk camping at least once a year. since aku form four tau wish ni.huhu. aku tak lah lasak mane. just aku suka something related to nature. kalau dua puluh empat jam kau mengadap dinding batu, dengan oksigen yang kadang okay kualitinya, kadang wassalam. haihh

aku juga bukan jenis euww geli geli pacat, tak nak masuk hutan nanti nyamok gigit. eh helow, at least takde denggi nyamok utan tuu.hahah aku tak laa berani sangat. tapi kalau dah geli sangat, seeking for help lah. bile lagi kau nak mintak tolong abang-abang hensem jadi hero? unless lahh kau dapat abang hensem tapi hati terlebih taman. grr. rase nak cakap, you lelaki ke i lelaki? haha

 
gambar sekadar hiasan. google credited.


and maybe sebab dulu aku sekolah all girls mase sekolah menengah. so kire, kalau kau sekolah all girls ni kau lah lelaki, kau lah wanita. bukan maksud aku tuka jadi yang suara garau tuu.jadi taff laa siket. kalau ade event ke ape ke, we have to angkat kerusi bagai. sekolah aku takde lif, hanya tangga bertangga-tangga. harap maklum.-.-'
pernah time hksbp 2009, one of the all boys school (he is the participant), asked me, "eh korang kene angkat semua kerusi ni ke? serious?'' and luckly he is one of the nicest boys in the world *ecehh* helped us out with some of his friends too sebab tengok wanita gagah perkasa ni amik kerusi dari tingkat atas .

sebab tu aku suke je buli boys time universiti ni sebab dulu kat sekolah tak dapat. haha. untung laa sape yang mixed school. selalu lelaki je jadi mangse angkat barang berat-berat bagai. selalunye lahh. HAHA

setakat ni aku dah pergi;
 taman paya bakau kuala selangor *ni kot nama dia.haha*,
 Camp Rock Ulu Yam *ni memang nama. bukan aku reka.haha
Taman Negara Pahang
Sungai Sedim, Kulim, Kedah

and ada lagi. cuma dah lupa kat mane. lame sangat dahh.

and next: InsyaAllah, Royal Belum Grik. ;)


hari tuu usha backpack macam ni. tapi awat mahaii sangat nokss. tak mampu nak beli lagi. nanti-nanti lahh kalau ade duit.haihh. *bile nak cukup, ntahh*

**aku rase entry mengarut je lebih. maaf.aku boring :/





No comments: