25.8.11

Balik Rayaa !

okay, Alhamdulillah, baru siap berkemas-kemas semuaa barang untuk pulang ke rumah esok
and macam biasa lah, ditemani Mr Casper tersayangg
actually, entah la takde perasaan sagt nak balik rayaa kali ni. cuma aku ade prasaan nak upgrade *upgrade? bilik aku tuu. nak cat one other side kaler merahhahaha :)
maybe sebab exams around the corner. with all assignment and tests. buat aku rasa nak picit-picit je orang yang buat jadual uitm ni. *nangess T.T


maaf gambar gelap sebab pencahayaan tak jelas.haha.
ni beg makeup je okay *konon feeling nak buat bisnes mak andam nokss rayaa ni :p

okay, ni dah feeling minah indon balik perantauan *nanges
aku malas berbagasi segalaa ni. so aku sumbat segala barang dalam beg kaler-kaler ni.
yang hitam tuu baju kotor. sebab tu bersepah tak hengat.haha *korang paham kan sikap aku yang malas bab kemas mengemas ni,HAHA

and petang tadi sempat lagi pegi Bandar U sebab teman *eleh teman laa sangat. cikadikmanis dua orang Fatihah and Liyana Syahirah tuu bersopping. tapi aku pun sopping same memandangkan eyelinerr dah kekeringan ! 


and dalam minggu ni jugak, sempat laa pegi shooting untuk video mandarin tu. fyi, students OM yang amik mandarin memang wajibulghunnah buat bendaa ni. aku rase aku berlakon fake! mane ntah ilmu teater kat ssp dulu.huuu *nanges lagi.

please checkitouttbebehh


macam bese ahh. senget. huuu
intro je nih. nanti dah siap, aku publish lerr.huhu



Doakan raye aku kali ni best okay ?
sebab sumpah aku tak rasaa nak raya pun.
Please give me that feelinggg :')

Esok mama amik aku lepas koko ! yes, SILA JELES. Bye.













dengan Casper sudah berbaik-baik. 
tapi masih perlu ditingkatkan.
ite ayangg awakk angat-angat *muke comel  <3

maaf jika anda nampak macam org lain yang menulis disini.
haipp, bulan posaa takdakk hantu :p



No comments: