12.8.11

Iftar alone.

alhamdulillah. nasi lemak sambal sotong and daging black paper selamat dimakan.haha

tapi berbuke sorang kot. tak siket punya sedih? ;( *nanges.nanges.

but, i was very lucky to have someone yang boleh buat ape je untuk aku. 
mestilah Casper kan. kalau ade orang lain, ade orang merajuk sebulan karang.haha
even kitorang jauh di mata,tapi dekat dihati.haha

i messaged him, *taknak teman makan  ke?* *plus with mukaa sedih
and he replied *syg mkn ape?*
okay, cover laa tuu.haha
saje je nak mengade-ngade suroh teman makan.
since we are tak sempat lagi berbuka sama-sama *okay, yang ni real nanges
  
and please jangan terkejut sebab this blog now is shared.
mana tau kalau Mr Casper dapat ilham, malam ni dia post something kat sini kaa.hee
once in a life time okay.

talk about him, ape yang aku paling suka, he is very the sabar man you know.
aku ni je suka temper tak tentu pasal macam pms hari-hari
kalau gadoh pn tak lame. for records, 2 days kot
tak lame laa tu sebab ade je orang gado berminggu-minggu kaann

okay, dah. cite lain pulak.

tadi aku download data sheets untuk power point presentation for my subject.
tajuk die *about myself* okay sila gelak sekarang. -.-
aku bukan nak perlekeh ke ape, tapi since we are youngsters, and not the school children,
ce bagi tajuk yang mencabar minda
i know the intention nak bagi kitorang markah lebeyy. tapi just rase kepelikan melampau disitu
and aku tau jugak yang isi tak berape nak penting
sebab mesti nak tengok present gempak2 je. 
fyi, aku tengah pening macam mane nak present about ME, without childish somewhere
and tau tak, aku ade teori dimana if tajuk tu senang, lagi susah nak present.haha
aku tulis bukan sebab aku nak bongkak ke ape okay, tapi sebab mandarin pun dah kene cakap about my family macam tulah ghopenye. sekarang, myself pulak? quite boring somewhere.
and maybe this title is suit with the 5 minutes given kott. 
just wish aku berjaya lahh dapat 10marks tu okay.



No comments: