25.8.11

Terkejut

This morning aku terbaca one this sweet post of my friend pasal anak diaa.
she's very young. same age with me. *imagine me with a son = ? -..-

just if she reads this blog yang tak-berape-nak-hensem ni, aku just nak ucap
*Congratulation ! aku kagum dengan kau sebab jadi very young, hot mommy !* #bungaapibackground

honestly,aku bukan jenis suka sangat baby-baby ni dulu. dulu kan bajet gangster, konon kalau nampak baby je cakap apehal kau bajet comel? muahaha. and aku tak biase nak *olo-olo muchuk-muchuk, meh kat tite meh* okay, anda boleh lempang kalau  tak sukaa.haha

tapi bila makin besar, orang cakap - naluri keibuan. yes, naluri keibuan tu yang buat aku kena belaja juga sweet-sweet ngan baby ni. aku taknak anak aku dapat mama yang gangstaahh ! *nanges T.T

i learn how to acah-acah baby :)

i learn how to pujuk him/her sampai dia tidoq :)

i learn how to understand his/her feeling bila diaa buat perangai mengada :)

i learn how to praise them with my sweet tooth :)

tapi baru lesen L. nak pass P, siket mase lagi. nak jadi mama pro, kene tunggu ade baby dulu lah.haha
and tapi jugak, aku pantang kalau orang bajet suka sangat kat these kiddos sebab nak-bagi-boys-cakap-saye-sweet =..=' apaa daa. love is not trend. absolutely not crime :D

olo omey-omey, muahh-muahh mama siket :p

No comments: