22.9.11

studyy studyy

okay, hari ni dekat seminggu dah study week for UiTM, diploma i mean.semester ni aku rasa malas gilaa nak study.despite of all personal and inner problems yang berlaku, and keeping happen
lagi aku jadi gilaa,and you know, for first time bangun lambat tak pegi kelas englishh hari tu. but luckily that cool rajaGopal tak marah, instead he told me, yeah i know you even dont have the attention to skip my class. it's okay. haa kau, sampai macam tu dye cakap.tapi betol lah, time tu aku memang tak sihat. tapi nak sangat pegi kelas, end up tak dengar alarm bangun kul 9.30 padahal kelas habis pukul 9.45 T.T

sampai Mr Casper pun kene marah dengan me sebab tak kejut. padahal dye bukan rajin pun kejut :p haha

big L on my head.

cakap pasal study, semalam je whole day all out study dekat library bagai. tapi yelah, sorang. orang lain berteman. sape lah aku kan. even ajak makan pun, sumaa tak free, and ending up makan dengan addasham.
tapi mcm biasaa, MR Casper will said *if i ade i da teman you dah yang*
saje nak sedap kan hati lah tu kan ;p

lepas tu hari ni kembali malas. T.T
sumpah nak nangis. sebab aku nak ruang privacy. aku tak boleh study if hati tengah marah. tapi, nak cakap lelebih, hari tu dah cakap. takkan aku nak pakai camcoder record ape yang aku cakap dah?
addasham and liyanasyahirah paham ape yang aku cubaa sampaikan.


i wish i have finish my exam and safely arrive home. 
tapi mimpilah ziera, mimpilah !


terima kasih budak yang kat bawah ni yang selalu jadi mangsa peluk if nak tido and selalu jadi mangsa lap air mata kalau tengah nangis minggu-minggu stress ni. terima kasih baby ! *muah muah.* gelii.haha





nak Mr Casper saye ! kbye.

No comments: