25.9.11

Tinggal lagi dua

Alhamdulillah, selepase dua hari bersengkang mata dan memerah otak, dah habis lagi dua paper. and tinggal lagi dua paper. yeah yeah holidayy ! :)


tapi semalam paper csc down gilaa. susah siot. T.T sumpah nak nanges masa jawap tu. asyik tengok jam sebab nak cepat habis. fyi, aku bukan jenis yang suka keluar awal. sebab mana tau last-last minit dapat ilham dari langit.haha paper tu memang damn susah. lepas orang jaga exam tu ambik je paper, mule lah hall tu memekak. semua rasa nak jerit sebab paper susah sangat. tapi nasib baik takde lagi aku dengar bakaa paper yang macam aku dengar time jawab addmaths spm dulu.haha. gila, gila -.-' 

just i am hoping the best sebab tu je yang aku mampu buat. TawakkaltuA'lallah.

and tadi ctu, Alhamdulillah boleh jawap. idea datang mencurah-curah je. tapi lenguh gilaa tangan sebab ce imagine untuk soalan 2.5 markah kene jawap esei sampai 7-8 baris hoi. untuk satu jawapan okay, kalau soalan nak tiga, tak ke nak nangis menulis panjang-panjang.

tapi aku tau ustaz Paiz baik hati. hehe *bukan mengampu :p


and sorry for banyak membebel this few days. memang aku banyak membebel in reality. tapi aku rasa aku perlu jadi blog ni my diary, macam sekolah dulu. baru aku puas hati lepas curah hati kat sini. yelah, aku bukan jenis luah-luah sangat kat orang ni. nanti aku feeling regret, sebab diorang pun mesti ade masalah sendiri. tak ke macam beban pulak kan.









and for those who offered their hands to help before, really appreciate it. 
I heart you lots. like seriously. 

No comments: