4.10.11

Azam Cuti Sem.hahah

Everything we want to do must start with azam okay? fyi, ni bukan azam anak pakcik dollah tu. -.-'
tapi azam aku kali ni terpesong sedikit dari lumrah seorang student. sebab tengah cuti sem, sape nak pegang buku weh? HAHA.




CUTI NI, AKU NAK;


menjadi seorang perempuan yang rajin mengemas biliknya. fyi, aku dah mop segala bagai bilik aku. and boleh golek-golek atas lantai tau :p errr, cuma wardrobe tak make over lagi.ehehe

melancong a.k.a berjalan-jalan selagi boleh.

menjadi rajin untuk menjaga muka. buat home facial, scrub, egg mask, and yang sewaktu dengannya

menjadi seorang yang sabar dan mendengar kata kedua orang tua. sebab saya ni degil. sebab tu saye nak try jadi anak yang baik. even siket pun jadi lah -.-'

mempunyai sepasang chopstick kepunyaan sendiri. kalau boleh nak yang besi, feeling macam korea. 

berkebolehan masak kek coklat kukus, baked macaroni and cocktail pudding tanpa bantuan sesiapa.

boleh makan shushi untuk sepanjang cuti ini. at least 3 kali. ehem*

tidak malas bangun pagi solat subuh dan solat-solat seterusnya dan juga mengaji.

men-decorate bilik se-kawaii mungkin untuk menjadi perempuan selembut marshmallow

tidak membiarkan bilik dipenuhi sarang lelabah dan habuks

mendapat keputusan kolej yang best

mendoakan lecturer-lecturer saye baik hati menanda kertas saye dengan memberi A dan seterusnya *ewah. mendapat result exam yang  masih boleh dibanggakan.

membuat aktiviti sihat yang lain selain ber-facebook, ber-skype, dan ber-movie *fyi, aku dah gilaa korea and japan movie balik. tapi still minat movie dye jek. bukan makanan, bukan dance yang tak kawaii tuu ;p





okay last;







nak jadii kawaii.haha kbye.

No comments: