6.10.11

Manja

Okay, ini bukan cerita Manjalara kat tv3 tuu. tapi manja yang boleh diklasifikasikan sebagai perasaan ingin disayangi dan dicintai dengan rase sedikit mengada-ngada - mengikut kamus cheekymonk.haha

tapi, there's differences between manja dan mengada okay. fyi, lelaki prefer perempuan yang manja bukan mengada. zaman serba maju ni, lelaki lagi suka tengok perempuan independent tapi still ade sifat comel-comel kat situ.ehehe. i repeat, bukan mengada. pernah tengok BOF? yang perempuan tu masuk TOJ and menang in term of talent sebab tunjuk bakat diaa boleh bergusti dan ber-wrestling? itu contoh okay.aku tak suroh kau gi belajar taekwondo-whatsoever tapi, kadang-kadang perempuan tough ni lagi comel tahu?

yes, you can ask your boyfie holding your hands on your dates, pegang kan barang-barang you time shopping. but please, remind you, diorang tak sukaa sangat bila kita ni melebih-lebih. Mr Casper had proved it, trust me :p

we can be very comel dengan buat suara menggodaa. tapi bila dah biasa sangat cakap titew nak mamam itu laaa b *dengan buat muka sekali*, kami yang pompuan pun muntah darah beb. bukan boyfie kau ja. -kadang-kadang maybe takpa lah kot

and please treat your boyfie like your lover. kita boleh care tapi bukan manjakan sangat. tu dah macam mak dah tu. instead of kau je yang buat semua benda - lagi-lagi yang dia minta, apa kata ajak dia sekali buat sama-sama. lagi-lagi kalau dapat boyfie anak mak kan, sometimes they tend very manja dengan kita, tapi kite balas balik dengan kita puun nak manjaa jugak. boleh? so diorang akan rasa, tak perlu manja dengan kita sangat sama manja dengan mak.ehehe

tapi lelaki manja ni boleh je, sebab aku pun sukaa. tapi dont be too much. nampak lemah lah bro. wa lagi tough apaa hal.haha :p

aku rasa apa yang aku nak sampaikan ni kadang-kadang macam sampah. haha. tapi aku rasa korang paham la kot. if tak, please dont shy ask me :)

and i have no intention nak tuju kat sesiapa. tapi ini opinion aku and what i saw through drama(s) and all. that's why aku rasa aku perlu tulis.







ngantok pulak baru lepas makan ketam masak lemak cili padi.haha. kbye

No comments: