19.5.11

Lipton Tea Addicted:D

aku memang gila teh. HAHAH

sumpah, kalau dapat teh se-jag macam ni,

boleh habiskan sorang ouh. tak kire hot or cold. tapi kurang manis yo ! :B
dari kecik kot faveret drink. kedai mana-mana pun aku akan mintak ini. keluarga pun Alhamdulillah memahami.haha. siap sekepala ngan ayahandaku ;) tetapi hanya satu je pilihan di hati,

sebab aku rase dia kurang caffeine siket la. hahah. kalau brand lain, dia quite pekat. pahit. tak sedap.hahah
yang ni, dye cair siket. and  baru lahh ummphh >.<
aku prefer teh other than coffee or nescafe sebab bagi aku dia kurang pekat. another words, rase chilling je minum. kalau boleh sampai kembung perot yaww.hahah.
and orang cakap tea boleh kurangkan stress. agak laa. sebab rase best bile dapat minum teh *psycho.haha

tapi aku tak minum sangat iced lemon tea dalam botol or tin sebab rase tak sedap. too sour, too sweet *cerewet nyahh.haha 


credit to Google. semua nyaa :D

and aku dah lame cari Lipton Chamomile Tea macam kat atas ni.
sape dapat hadiahkan, memang aku lompat-lompat.haha. nanti aku buatkan sekali. please eh. *muke kesian*  tapi ramai orang tak suke sebab rase macam teh cina.other words; rase ubat. tapi sedap ouh. aku suka. rasa herba X) lagi-lagi dengan aisss. *huuuu*

p/s: ehem. bakal suami kene suke jugak tea yang saye suke baru approve jadi suami.hahah :PP


No comments: