18.5.11

zirafahfahfah

tadi lepas kemas-kemas bilik, terjumpa balik buah rantai bentuh giraffe yang dulu aku sayang sangat tu.haha
dulu kaler putih, tapi sebab dah lame terbiar jadi kaler kuning-kuning pulak. aku pun ape lagi. kaler-kaler die gune marker sharpie.haha x)
so, selepas di makeover

sorry la nokia cikai, dye jadi blur-blur pulak -.- btw, giraffe dah red in colour you! :B

aku memang suke giraffe. tak tahu la. lagi-lagi kalau soft toy. nampak comey je. dulu dah ade satu. tapi hilang dah. tak tau letak kat mane. sobsob T.T

sekarang teringin pulak nak yang macam ni


ops mak kauu. lucah pulak tunjuk bontot.HAHA

banyak kali dah jumpe kalau pegi shopping kat teluk intan. sampai Casper perli saye "teringin sangat ke sampai tiap-tiap kali datang sini mesti tengok tempat soft toy?" *nanges* haha overr
teringin tu, teringin la jugak. tapi sekarang bukan umo dah nak kumpul softoy.geli je dengar.haha
tapi kalau ade orang nak hadiahsedekah kan Alhamdulillah :D

seriously, aku bukan jenis suka sangat soft toy. kalau besar-besar tu suke jugak lah sebab boleh peluk buat tido. tapi yang kecik-kecik, berabuk je laa kat dalam lemari.haha
kalau teddy bear lagi lah. aku alah siket dengan habuk. so, yang berbulu-bulu tu memang tak berkenan den.haha


*dulu time sekolah rendah ade je kawan ejek "ZIRAfah" *bangang betol. sebab aku antara yang paling tinggi kat sekolah tuu and kebetulan diorang panggil Ziera even ade jugak panggil Iera. kan dah kenan.haha XD





No comments: