25.5.11

watson and guardian

aku rase watson and guardian are most of popular pharmacies in malaysia.

lagi-lagi kalau gaye Liyana Syahirah yang layan simplysiti yang exclusive kat watson tu. satu set beratus nokss. 
baru aku perasan kan, bile aku pegi mall, watson or guardian dah jadi satu tempat wajib bagi aku. kadang-kadang tu saje je usha ubat kurus, kot-kot berkesan.hahah and yang pasti bukan ubat kurus yang takde kelulusan ituu.hoho
lagi-lagi gila kalau tengok barang bersusun macam ni;



lagi gila kalau dapat sale macam ni *contoh je ni*



memang tiap kali shopping lah wajib. contact lens solution lah. maskara lah. bb cream lah.huuu.
tak caye? meh tengok mehh ;)

ni sebahagian laa barang yang aku selalu hangkut kat watson and guardian. ade lagi macam Renu Contact lens solution. st eves scrub and yadaa yadaaa ;D

nasib baik si casper tersayang tu layan je perangai tak berape nak semenggah macam orang gian ni taoo hahaha. btw, gonna get her first watson and guardian card now :) dah lama tak pi, rase gian pulak.HAHHA


No comments: