30.10.11

Beauty Review *konon*

title tak leh blah. and yeah, this is my very first time review on beauty products *any other products pun tak penah review kau noks.ahaha.aku dah lame dah cari this very one lotion. sebab aku nak lotion ni sebenarnye;

I'm still in trying on whatever types of lotions that suits my oily skin.
and sebab utamanya; MRCASPER pun pakai lotion yang samaa :p

yes, anda tidak rabun mahupun tetiba buta huruf. sebab memang cik abang sayang saye sorang tu pakai lotion. kalahh i tauu. i pun jarang berlosyen-losyen. hahaha *yang, senyum sikit.hehe

lagipun aku punya vaseline aloe vera body lotion tu dah abih, so bagus jugak aku dapat beli. dah makcik aku pun ade membercard cosway kan. 


Lupe nak cakap. this is from cosway. Designer Body Lotion R series.bau dye sangat best.sedap. grapes something.
but mind you, kadang-kadang boleh turn out jadi bau lelaki. i mean bukan *bau* diorang tu. tapi man's perfume lah.haha.sebab mase mula-mula dulu aku ingat MR Casper aku tu pakai perfume, rupanyaa, Tipah Tertipu bang, tipah tertipuu ! * eh, sejak bila tuka nama? haha 
Lagipun kan kalau benda wangi yang kita pakai kat badan ni, dye punyaa bau beza ikot orang. maybe reaction within the chemicals and all inside our body.kot. sebab aku pernah terbaca ni somewhere. so, better percaya.haha

dulu sumpah aku tak reti pakai lotion ni semuaa, sebab aku ada oily skin. and lagi satu dulu gaya minah brutal lah kononnya, konon je okay. bukan brutal sangat pun.haha. so aku allergic sikit benda wangi-wangi and kewanitaan macam ni. haha. mandi lame-lame, spray rexona, pakai ape yang patot, dah siap boleh jalan. tu dulu lah. simple me.haha. then kulit jadi teruk sebab rutin aku yang ber-camping tak hingat and memang malas bawak payung ni. aku berjinak-jinak la dengan benda macam ni.sebab bagus pa. kulitselembutbayii*johnson.haha


Dua tips:
Rubbing lotion before bedtime will help you to have a nice sleep
Rubbing lotion on your feet can relieve the  painful after a very busy day

and aku selalu pakai kaki sebab kaki jadi kering. yelah, seriiskandar tu panas uolss. terbakar kulit mak tau :p


tapi sebenarnye, lotion vaseline dulu best lagi. sebab dye tak melekit sangat and cooling. tapi yang ni pun okay, sebab ade bau sayang saye,ehehe*gatal :p









p/s: dinda rindu sangat sama kekanda. bilakah waktunya kita boleh bertemu dan bercanda? ehehe. ILYSM :)

No comments: