26.11.11

aku wanita sensitif *cliche*

aku terfikir benda ni time on the way balik rumah tadi. yes, aku baru seminggu duduk seri iskandar tu, and now dah balk rumah, it's not that aku nak balik sangat pun, dah tak jadi plan nak keluar *ehem*, so better balik rumah, at least boleh makan and masak sedap-sedap dengan jayanya,ehehe. - act nak happy kan haty sendiri

aku jenis manusia yang cepat sensitif. even benda tu takde kena mengena pun dengan aku. even benda tu aku boleh ignore and think like nothing happen, but still, mesti terfikir jugak. mesti hati berbau syahdu *eceh

contoh la kan, kalau aku nampak someone ni macam tak larat nak habiskan food, tapi paksa jugak nak habiskan, aku akan automatically kesian dengan expression muka dia tu. yes, aku memang macam ni. cepat sensitif.

lagi satu, if someone tengah serabut mana dia letak barang dia entah, then aku akan cepat terasa apa yang dia rasa. some friends said that aku ada naluri yang kuat. entah, aku tak tahu, tapi aku akan cepat rasa apa yang orang lain rasa. sensitif kan aku?

and for small thing, pun aku akan cepat sensitif and tu yang tacing berhari-hari tuu, and aku betul-betul sensitif bila aku dapat rasa sikap someone trough perlakuan dia. i'm not judging people, tapi dia datang automatically macam tu -.-

sensitif ni bagi aku ada dua; sensitif  yang cepat terasa dan sensitif yang boleh predict something

so, yes. aku wanita sensitif (mengikut term sensitif azieghaa) :p




fyi, follow my tumblr, zieee.tumblr.com



anndddd, back to personal, in this semester, aku kena organize event in subject Organizing Event (OE).
and jugak diberi tanggungjawab besar untuk jadi Project Manager, huuu -.-
hopefully, semua berjalan lancar and kita semua boleh dapat A+ okay BM118 4E ? ;)









*harap-harap jadi lah pegi loken ahad ni. winkwink :p

No comments: