28.11.11

Unfriend ah ! -.-

aku rasa aku banyak berfikir dua-tiga hari ni. Yes, memang aku jenis thinker. kuat berfikir. sebab aku nak jawapan. sebab tu aku tak boleh study chemistry and physic oi, sebab aku tak nampak logic dia. otak aku bukan boleh paham konsep macam tu.

pasal unfriend, friend, facebook. once aku pernah update status;

I'm never posted on your wall, or having a chat with you or comments on your status, even the Facebook said we are friend


sebab aku tengok trend orang sekarang, suka bising bila added friend tak tegur tak comment, tak like, tak dan tak seterusnya. It's is not every status kau tu orang suka nak baca, or every gambar kau tu orang suka nak tengok kan. highlight di situ; EVERY.

Yes, memang lah aku bukan manusia popular yang kawan beribu dalam facebook sampai nak remove semua sebab nk bagi chance orang lain add pulak, just you know, if tak suka, just remove, kalau kau rasa menyampah, remove. rasa tak tegur tu boleh migrain, remove. tak payah bising-bising. Tak semua suka baca status macam tu. and maaflah, kalau rasa aku ni lanc*** sikit suara. haha.

aku lain sikit. aku tak biasa remove friend, kecuali yang dah buat sampah busukk sama gua.haha

and maybe one day, kawan tak tegur kau tu boleh bagi advice membina kan? and maybe the one that will be your prince/ss charming kan? tapi rasanya, akan remove friends yang stok wanita gedik-gedik yang status dia tak sebulu dengan kau kan. yelah, dah kena batang idung sendiiri, sapa nak kawan dah. tak gitu ?

cuba tiba-tiba yang tak tegur tu comel macam apa nama penyanyi Greyson ape ntah tu, mesti kau mcam nak tak nak je remove kan? eleh, rahsia dalam poket kak yong kawasan lah.haha :p



oh ya, before aku lupa, for tak-tegur-facebook-friend, feel free to remove aziera tarmizi.
No hurt feeling, no heart feeling.
dan aku tak nak letak smiley or peace, or sekadar teguran dihujung ayat.
sebab aku wanita serious. -.- haha. kbyee

No comments: