7.12.11

Ombak Rindu dan Mr Casper

Okay orang kampung sekalian, aku dah tengok Ombak Rindu ! haha
saje nak bagi jeles kat orang yang tak tengok lagi. it was a date with Mr casper lepas dekat dua bulan tak jumpa tau. bajet macam duduk jauh sangat je sampai lama gila tak jumpa -.-

dengar cite movie ni melebihi kutipan untuk twilight ey ? ohh, gempak noh cite melayu laa ni :p

Tengok dengan Mr Casper tersayang lah baru feel tengok cerita macam ni :) mula-mula kena gelak sebab tajuk cliche semacam, tahap mesti cerita jiwang-jiwang an. tapi, at last, sapa entah tak kelip mata tengok :p

Cerita dia, so far, okay lah. cara shooting pun best. tempat pun menarik, especially rumah Hariz tu, Ombak Vila kot nama dia. tepi laut uuu, siap open concept :O

and most of it, Maya Karin bawak watak Izzah memang terbaik ! nampak lah dia cinta gila dekat si Hariz tu. macam feeling gila kot. and more than aku expect dia boleh bawak lah

tapi slack siket bila azizahmahzan jadi datuk sufiah ! mengada-ngada je cara cakap. dengan melayu baku tak boleh blah, aku tau lah cerita melayu, tapi please, ayat jangan skema sangat -.- biar sedap telinga dengar. dressing, well, as normal as sexy ajijah -..-

Lisa? pun not bad. cara dia marah, kadang-kadang buat aku nak tergelak. macam tak jadi je marah tu kak lisa oi. hahah. tapi ok lah kan. can be accepted.

ada orang cakap kenapa orang tergelak-gelak masa tengok Ombak Rindu padahal tak lawak pun, diorang tak paham macam mana comel nyaa si Aaron tu bila cakap bahasa comel-comel dia :)

Me :              Tu, pakwe baru (sambil tunjuk dekat Aaron)
Mr Casper :  syg la tu ;p 

haha, sabar je lah. tapi Mr Casper lagi handsome. *cehh :p masuk bakul angkat sendiri :p


okay okay. tutup pasal O.R

Last message for Mr Casper;

"B bukan taknak update pasal kita, but you know what, i'm no longer feel what i've felt for the last one year and five months. You are not caring much about me, you are actually ignoring me. I try to be patience at my best, understanding that you are too busy with your exam and all, but it hurt me much when you are not happy much as much i am happy to see you last weekend. i can feel that in your eyes. I'm not judging you, but that's what i feel. i know, you are ashamed to be sweet *romantic in front of other people, and i know, it's not the real you, but please bear in mind my sayang, you are showing it for me, for my heart to grow stronger for you, not others to give their heart to you. i'm giving you only a month to make things better and for me to re-think, whether it worths for me to wait for you, for us. I'm not asking you a sweet video about your love to me, I'm not asking you to do a handmade birthday card(s), i'm not asking you to do a very sweet and memorable surprise party, or even a platinum ring, I'm just asking you to try to be much more romantic, much more sweet. I'm not forcing you, but please, if you want us to be last, just please. I Beg You my sweetheart: 30 days left and get back my heart."




kalau rasa menyampah baca messages tu, please pangkah tetingkap anda. 


No comments: