22.5.12

Another

Travel.

Huaaa. Patut pun adik aku tulis ambition aku nak jadi traveller dalam folio family sekolah dia. haha
Ade ke patut -,- if jadi traveller sapaa nak tanggung travel expenses semuaa ? bapak ayam ? hahahaha

This evening, again, I am going to Putrajaya.

Basically I'm going there for Kak Long's wedding this weekend. However, just what I told you before, I have a   job with KBS (as in Kementerian Belia dan Sukan) starting tomorrow evening to 11 p.m in conjunction with Himpunan Sejuta Belia. Lamaa ok. I'm not so sure what I have to do there, because tomorrow baru adaa briefing and all.

malas pun ada.

how many time aku travel cuti sem ni pun dah tak teringat.hahahaha
Putrajaya dah nak masuk third time, Kulim, and then Perlis. huuuuuu. sekali pun tak ter-balik kampung mama ok. loser -,-

and I really cant wait for this weekend. Semua sedara-mara will be in Putrajaya ! yeay ! :) and cant wait for the wedding. well, you know la kan how exciting me bilaa  it involves wedding ni :p

oh yeah, tak lamaa lagi dah nak start lectureeee :/ 
tak sedia apa-apa lagi. haih. and tak buat apa-apa lagi. :/ nanti lah, lepas balik dari Putrajaya.

and then, supposedly I have the interview for Malaysia delegation for Asia Pacific Regional Scout Youth  Forum (Bangladesh) in Serdang this coming 8-10th June. However, mama not allow me to go there as on 11 June the lecture has been started. Rasa rugi jugak. sebab this is kind of great opportunity.

tapi macam tak berbaloi if I dont pass the interview :/
and nanti mulaa macam tak berkat sebab mama says no.

takpe la. next time. next year. sapaa tahu.

Scouts ni pun satu suka sangat buat program masa orang dekat-dekat nak start kelas.

Dulu masa Jambori Malaysia Terengganu.

and then masa HBN2011.

and now, benda ni pulak ? -,-

eh.emo pulak aku. biasaa la kan. mood swing ni. payah.

and to that person yang tiba-tiba emo dengan aku, sepatutnya aku yang emo lebih ni ! grr.
 ikot lah ape nak buat pun. 
I'm give up. plus kita belum ada apa-apa. Go with the flow.
Habis cerita.

aku kena buat last check sebelum banyak barang tertinggal ni. 
okbai. Assalamualaikum.


No comments: