18.5.12

Jalan-jalan

Oh, tidak.malam ni bakal ke perlis. Replace mama. Mama is injured. And doctor advised her to rest at home at least a week and ada upcoming check up lagi.

Tapi malangnya, wa pun injured sama. hailoo

tadi tengah semangakt nak packing, and tengah tolak pintu sliding wardrobe wa, tiba-tiba wa tengok pintu dia dah ada kat kaki wa.

azab dia jangan cakap.

sangat tak fun ok. and few seconds lepas tu, Allah berdarah pulak. ngilu-ngilu wa cakap samaa lu.
Terus wa sambar dettol and bubuh minyak panas sikit sebab wa rasa dia bengkak.

Eh. pehal gangster sangat kau ni Rara?

Gangster sebab hari ni kena tahan sakit.hewhew.

dah boleh tahan siap la packing aku sekarang. Checklist

Baju dan sedaerah dengannya - CHECKED
Shawl and tudung bawal takyah gosok - CHECKED
Anak tudung  - CHECKED
Telekung - CHECKED
Towel - CHECKED
Zee Vital Cream Powder  - CHECKED
Nutrimetics lipbalms - CHECKED
Silkygirl gel eyeliner  - CHECKED
Sun glasses - CHECKED
Fake glasses - CHECKED
Real glasses  - CHECKED
Brooches - CHECKED
Handphones  - CHECKED
Digital camera  - CHECKED
Charger(s) - CHECKED
Earphone - CHECKED
Extra large plastic bag (shopping purposes) hewhew - CHECKED
Minyak angin - CHECKED
safety pins - CHECKED
actifast - CHECKED
Money money money - CHECKED
Identity card - CHECKED
Student card *manetau ada student promo.wa kan cheapskate :p - CHECKED
Wet tissue - CHECKED
Shawl tebal - CHECKED
Plaster - CHECKED
Garnier 3in1 Facial wash - CHECKED
Tooth brush and its paste - CHECKED
Soap - CHECKED
Contact lens solution - CHECKED
Contact lens case - CHECKED
Sandal  - CHECKED
Slippers  - CHECKED

okdah.doakan wa selamat dan kaki wa berfungsi dengan jayanya.
oh ya, sebelum tu.
Maaf lah, aku bukan anti sangat dengan mereka-mereka ber-dp coklat. aku hormat niat baik suci murni korang. tapi if kata support mogok lapar di negara saudara se Islam kita tu,

Still update status hari ni makan apa

Still update status kau tengah masak apa

Still update gambar kau tengah layan laksa penang 

Motif?

Sesuai dengan mogok lapar yang kau gembur-gembur kan?
Aku tau aku tak ber-dp sedemikian. sebab apa? aku taknak jadi fake. tak sampai berapa hari, ramai yang tukar ber-dp sendiri dengan muka macho bergaya tanpa unsur-unsur mogok mahupun kebuluran. 

Aku tau aku tak ber-dp sedemikian. tapi tak bermakna aku loser tak tau apa-apa pasal Nakhba day tu. tak bermakna aku tak fikir apa nasib mereka, tak bermakna tiada secebis doa aku hulurkan.

lagi loser orang yang tak tau apa-apa tapi ikot trend tuka ber-dp cekelat.

oh.maaf.aku ter-emo.

orang sakit memang selalu ter-emo

Ini hanya pandangan dari insan kerdil macam aku. JANGAN letak fatwa haram pulak karang. dengar pandangan yang lebih cerdik pintar dari aku.


okbai.Assalamualaikum.

No comments: