6.6.12

Of packing and BFF

I have finished packing.mostly.

macam esok dah nak balik. padahal cuti adaa empat hari lagi.hewhew.

sebab bosan dah takde nak watpe. so, packing, kemas bilik laa jawabnyaa.
just certain things tengah taktau nak letak dalam apaaa -,-

bilik bersepah hanya Tuhan sahaja yang tahu. T.T


I told you so. -,-

 Will leave home on Friday. tengok angah at her matriks kot. semangat betul mama ni. masa mula-mula aku masuk UiTM dulu takde pulak every weeks nak datang. yela, yela, anak sulung, anak tengah, anak bongsu ni lain-lain perangai. kakak sulung kena banyak mengalah.yelaaaa *ceh,tak ikhlas punya yelaa :p

Then maybe balik kampung, or maybe tidur rumah aunty dekat gopeng.
before going back to UiTM on saturday. I'm thinking of AEON Station 18 if we will staying in Gopeng.hewhew. tapi jumpa atok opah punn will be naisss ;)

semalam dah habis shopping semua. certain things je tak ter-beli lagi. like detergent and all. sebab saya dah biasa pakai certain brand, if takde, bg laa brand mana-mana pun, saya takkan beli.hehe. lagi-lagi when it come to detergent, softener and febreeze. bloody picky :p

tadi sempat lepak dengan BFF <3 Cik Qila Gonjeng.hahahaha. Tengah duit masyuk. belanja BFF paa salahnya kan. and making new friends who are her craziest ex-classmates :p and sempat jugak lepak dengan Mr Sam @ Izham Kuat tu. 

First and last lepak dengan dia. :(

Gambar curi dan diedit suka hati :p


Lepas ni kalau printer problem, tak boleh msg sukahati tanya macam mana nak buat

Lepas ni, kalau nak beli ink takleh pow Am dah

Lepas ni kalau nak repair laptop tak leh pow Am jugak

Lepas ni kalau nak beli glossy photo paper dah tak leh pow Am dahh 

Lepas ni kalau ada problem tak leh ngada-ngada msg Am dah

Lepas ni kalau tensyen nak exam tak leh call Am dah.

Lepas ni kalau up status, Am tak leh nak like dah

Sebab apa?

Candidate ; Noor Izham Jaafar *betul ke fullname kau ni Am ? hehe
Date ; 9th June 2012
Venue ; PULAPOL Jempol

Am dah nak jadi abe polis. hu. ingat lagi kan masa mula-mula interview tolong Am study untuk interview dia. Siap bagi isu-isu semasa yang aku tahu lagi. Text panjang-panjang semata-mata nak explain kat Am pasal isu tu. and bagi semangat kat dia dua hari before dia dapat surat offer sebab masa tu dia dahh macam give up nak expect dapat polis ni :')

kan aku dah cakap, ada rezeki, InsyaAllah kau akan dapat.

betul tak ? :')

masa mula-mula tahu, sedih and gembira plus-plus. yeah, kami kawan. tapi bagi aku kawan yang sebenarnya kawan. masa aku susah, ade je Am buncet nie.hehe. masa aku happy, ade je Am buncet ni lagi :p
Lepas ni setengah tahun dia busy, and mungkin lagi busy selepas-selepas itu. and mungkin masa tuu kami takkan mesej/im/call macam sekarang ni.

segalanya mungkin.

maybe kau cakap "Aku takkan lupakan kau ziera."

tapi dalam hati, kalau kau lupakan aku pun, aku takkan penah lupakan kau. dan aku serious :')

and number kau still aku letak Izham Kuat dekat handphone aku. 

sebab apa?

aku kenal kau mula-mula as Izham Kuat :')

and aku tahu, kau kuat nak pegi pulapol tu okay. swimming tu kacang je. sebab kau kuat kan :)
First gaji polis, aku nak secret recipe. kau dah janji kan harituu? secret recipe as upah kejutkan kau pegi interview polis. :p tu pun kalau nak belanja aku lagi laa.hahahahahaha

take care dekat sana ok. selamat jadi orang nogori :')

ok dah. tak boleh tulis panjang-panjang pasal Am ni. kang tak pasal ada yang sedih :p




closing.
kaki yang tak berapa nak gemuk. sajaa nak tunjuk kasut baru.HAHAHAHAHA :p

No comments: