4.8.12

Versus

Assalamualaikum brothers and sisters.

Lamaa dah tak menyebok dekat blogger ni. asyik-asyik twitter, instagram, or kadang-kadang facebook.  
Plus, sejak ber-galaxy y ni, ehem. aku dah jarang on laptop pun. most of time, golek-golek atas katil sambil layan twitter dekat galaxy, sambil layan lagu sebarang dua.

bukan sebab lupa daratan, tapi well, biasalah, laptop bila dah setahun lebih mula nak buat perangai, hang sana, hang sini, even keyboard pun dah tak berapa nak betul which make me fed up -,-

Life after a month and half of final semester? All I need to say is ; half good, and half no-no. For MUET, Alhamdulillah. even dia punya summary dah macam sampah aku tengok. Tawakal je yang mampu sekarang ni. and benda-benda lain, ETR lah yang paling errr aku rasa. First kuiz dah hancur macam apa. Seriously nightmare.

Salah sendiri. tak cukup usaha.
and kena fight jugak untuk midterm lepas raya ni.

Tapi tah la, final semester ni buat aku lagi serabut. I cant control emotions sangat dah. Rasa cepat je nak marah, cepat je nak melenting. Rasa lemah. Sangat.

Even focus dalam kelas pun dah half-half je aku tengok. -,-

I dont know, mid life crisis, maybe?

oh yeah, 7/7/12 hari tu, Am ada call. Suara happy tak boleh blah. terkejut jugak sebab tiba-tiba orang call cakap "Hello, boleh bercakap dengan aziera ahmad tarmizi?"  at first, pending tak terkata. sumpah aku lupaa Am sorang je panggil nama aku macam tu. Dapat tau je tu Am, terus jerit dalam kereta *on my way back to campus dari outing with friends* Nasib baik diorang paham. hihi

His life there macam happy je. Alhamdulillah. Am dah janji nak raya rumah aku tahun ni. tapi dengar cerita, dia tak dapat cuti. How come? takpela Am, ada rezeki, ada laa k.

Well, pesan aku macam biasa ; Nak kahwin, jangan lupa invite. ehehe

and yeah, lagi lama kita hidup ni kan, lagi macam-macam orang kita kenal. lagi macam-macam perangai kita jumpa. ada yang depan kita baik dia hanya Tuhan yang tahu, belakang kita, stabback Nauzubillah.

Kawan dengan kita share macam-macam. Nak kawan dengan orang lain, dok jaja cerita kita macam-macam jugak. Haihh, manusia.

Most of this final semester, kadang aku rasa janggal sikit hidup single ni. tapi ada jaa orang-orang sekeliling aku. yang main gitar untuk aku, yang time aku teringat je, mesti ada wapps. Dalam otak aku, most of time, aku hanya cakap *Cherish your life ziera, cherish as it the last."

and at one time, aku redha kalau Tuhan tu bagi aku single sampai mati. I'm dead serious.

and this is on of my fav in the playlist;



No comments: